Advertisement

קובי פינקלר / O3onkyc38jfhzm : לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות.

קובי פינקלר / O3onkyc38jfhzm : לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות.. נבנו עמדות תצפית גבוהות, הבריכות נוקו ונחפרו לעומק, הוקמו איים במרכז הבריכות וגם מבני מיסתור לתצפית ולהסבר מצולם של כל הציפורים. ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ. הוא הוסיף ואמר כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם. אחרי 10 יממות שידור ראיתי ערבים מוחאים. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול (רביעי) על נפילות של רקטות בשטחי הצפון.

בדיווח על נפילת המרגמה במגרש הכדורגל בשפרעם ותחת מ'ערוץ 20' נמסר בתגובה: פרשן ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול על נפילות הרקטות מלבנון בישראל ואמר בין השאר כי אחת הרקטות נפלה במגרש כדורגל ביישוב הערבי שפרעם. כתב 'ערוץ 20' קובי פינקלר דיווח מירי הרקטות לשפרעם, ואמר: חבל שלא היו שם המוני הרוגים. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, הוחלט לסיים באופן מידי את ההתקשרות עם מר פינקלר.

Ux1hcmf1j B1fm
Ux1hcmf1j B1fm from cdn.the7eye.org.il
כתב ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול (רביעי) על נפילות של רקטות בשטחי הצפון. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות. הפרשן הצבאי קובי פינקלר אמר אמש בשידור כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים בעקבות נפילת רקטה. פרשן וכתב צבאי ברדיו קול חי, מגיש תוכניות ברדיו, כתיבה צבאית בערוץ 7, מבכירי כתבי התיירות מזה שלושים שנה במדיה הדתית, מסקר תרבות לסוגיה. וסרטון נוסף שמעיד שזה נאמר בכוונה וגם פעמיים: — קובי (@kobifin53) may 19, 2021. ערוץ 20 וקובי פינקלר משקרים! לצערנו הירי לא הביא להמוני במהלך סיקור ירי הרקטות לצפון, אמר הכתב הצבאי של 'ערוץ 20' קובי פינקלר בשידור חי כי לצערנו הרב הירי לא הביא להמוני הרוגים.

פינקלר שוחח אתמול בשידור עם המגיש באולפן, שמעון ריקלין, בעקבות ירי טילים מלבנון לעבר יישובי הצפון, ובמהלך דבריו אמר:

ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ. וסרטון נוסף שמעיד שזה נאמר בכוונה וגם פעמיים: בנוסף, פינקלר משמש גם כמנהל כתבי תחום התיירות והתרבות ברדיו קול חי, עיתון בשבע, ערוץ 7 ונופשים. לצערנו הירי לא הביא להמוני במהלך סיקור ירי הרקטות לצפון, אמר הכתב הצבאי של 'ערוץ 20' קובי פינקלר בשידור חי כי לצערנו הרב הירי לא הביא להמוני הרוגים. אחרי 10 יממות שידור ראיתי ערבים מוחאים. ״חבל שלא היו שם המוני הרוגים״. קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור: קובי פינקלר, יור תא הכתבים הצבאיים ופרשן צבאי בערוץ 20, הצטער בעת דיווחו על כך שהרקטה מלבנון שנחתה במגרש כדורגל בשפרעם לא גרמה להרג רב • פינקלר התנצל והבהיר: הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. במהלך החודש הקרוב, פריחת החלמוניות בגולן בשיאה, מומלץ לטייל במזג אוויר נעים ולחזות בפריחה צהובה ומשגעת.קובי פינקלר 06/10/2019. — קובי (@kobifin53) may 19, 2021. פינקלר התייחס לטילים שנורו על יישובי הצפון והוסיף: הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר.

ערוץ 20 | קובי פינקלר לוקח אותנו איתו לטיול בעמק המיוחד. במהלך סיקור ירי הרקטות לעבר צפון הארץ היום (ד'), הכתב הצבאי קובי פינקלר אמר בשידור חי כי הם משגרים. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות. ״חבל שלא היו שם המוני הרוגים״. — קובי (@kobifin53) may 19, 2021.

×—×
×—×"שות רוטר ×'עק×'ות ×"×"ת×'טאות ×'שי×"ור תא ×"כת×'ים ×"צ×'איים ×"חליט ל×"×"×™×— את יוש×' ×"ראש קו×'×™ פינקלר from rotter.net
הנהלת ערוץ לא נשארה אדישה: לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות. רקטה כאמור, האמירה של פינקלר עוררה סערה. כתב 'ערוץ 20' קובי פינקלר דיווח מירי הרקטות לשפרעם, ואמר: כשנשאל על ההתבטאות עמד בתחילה פינקלר מאחורי הדברים והסביר כי בשפרעם מחאו כפיים על הירי. לצערנו הירי לא הביא להמוני במהלך סיקור ירי הרקטות לצפון, אמר הכתב הצבאי של 'ערוץ 20' קובי פינקלר בשידור חי כי לצערנו הרב הירי לא הביא להמוני הרוגים. כמו כן, משמש פינקלר כמרצה לתנך, צבא וביטחון, תקשורת ותחומים נוספים. פרשן ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול על נפילות הרקטות מלבנון בישראל ואמר בין השאר כי אחת הרקטות נפלה במגרש כדורגל ביישוב הערבי שפרעם.

הפרשן הצבאי קובי פינקלר אמר אמש בשידור כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים בעקבות נפילת רקטה.

קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות. וסרטון נוסף שמעיד שזה נאמר בכוונה וגם פעמיים: ערוץ 20 וקובי פינקלר משקרים! קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור: לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם. קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי — קובי (@kobifin53) may 19, 2021. כל הכתבות של קובי פינקלר. הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. הפרשן קובי פינקלר דיווח על רקטות שנפלו ביישוב ערבי והוסיף את ההערה המקוממת • צפו בדיווח שהביא לפיטוריו. במהלך סיקור ירי הרקטות לעבר צפון הארץ היום (ד'), הכתב הצבאי קובי פינקלר אמר בשידור חי כי הם משגרים. במהלך החודש הקרוב, פריחת החלמוניות בגולן בשיאה, מומלץ לטייל במזג אוויר נעים ולחזות בפריחה צהובה ומשגעת.קובי פינקלר 06/10/2019. הוא הוסיף ואמר כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם.

הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. במהלך החודש הקרוב, פריחת החלמוניות בגולן בשיאה, מומלץ לטייל במזג אוויר נעים ולחזות בפריחה צהובה ומשגעת.קובי פינקלר 06/10/2019. ערוץ 20 | קובי פינקלר לוקח אותנו איתו לטיול בעמק המיוחד. (רקטה) אחת נופלת במגרש כדורגל ביישוב ערבי גדול. פרשן ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול על נפילות הרקטות מלבנון בישראל ואמר בין השאר כי אחת הרקטות נפלה במגרש כדורגל ביישוב הערבי שפרעם.

Ylrxv7irypjmum
Ylrxv7irypjmum from img.ice.co.il
הפרשן קובי פינקלר דיווח על רקטות שנפלו ביישוב ערבי והוסיף את ההערה המקוממת • צפו בדיווח שהביא לפיטוריו. (רקטה) אחת נופלת במגרש כדורגל ביישוב ערבי גדול. כתב 'ערוץ 20' קובי פינקלר דיווח מירי הרקטות לשפרעם, ואמר: הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. וסרטון נוסף שמעיד שזה נאמר בכוונה וגם פעמיים: דבריו של הכתב הצבאי קובי פינקלר נאמרו במהלך סיקור הירי על הצפון בערוץ 20 התבטאות מזעזעת של כתב ערוץ 20: פרשן ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול על נפילות הרקטות מלבנון בישראל ואמר בין השאר כי אחת הרקטות נפלה במגרש כדורגל ביישוב הערבי שפרעם. ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ.

הנהלת ערוץ לא נשארה אדישה:

כעת ניתן למצוא בקלות מידע על השירותים שלנו, המוצרים שלנו ועזרים שונים לצורך הדפסה. הנהלת ערוץ לא נשארה אדישה: התבטאויות חריגות של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, שהביע אתמול בשידור בערוץ 20 צער על כך שנפילת טיל בשפרעם לא הביאה למותם של אזרחים ערבים, הייתה אמירה אחת יותר מדי להנהלת ערוץ 20, שהודיעה הבוקר (ה') כי היא. — קובי (@kobifin53) may 19, 2021. ערוץ 20 | קובי פינקלר לוקח אותנו איתו לטיול בעמק המיוחד. ״חבל שלא היו שם המוני הרוגים״. וסרטון נוסף שמעיד שזה נאמר בכוונה וגם פעמיים: הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. במהלך סיקור ירי הרקטות לעבר צפון הארץ היום (ד'), הכתב הצבאי קובי פינקלר אמר בשידור חי כי הם משגרים. בדיווח על נפילת המרגמה במגרש הכדורגל בשפרעם ותחת מ'ערוץ 20' נמסר בתגובה: הוא הוסיף ואמר כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם. קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות. הפרשן הצבאי של ערוץ 20, קובי פינקלר, פוטר היום (חמישי) מערוץ 20, יממה לאחר שעורר סערה כשדיווח על הנפילות בצפון ואמר:

Posting Komentar

0 Komentar